Online conversie

Optimalisatie zorgt voor meer rendement uit jouw website!

Wat doet conversieoptimalisatie? pijl

// Meer rendement

Verhoog het rendement uit jouw website met effectieve conversie optimalisatie!

// Verhogen van acties

Acties die bezoekers uitvoeren zoals het doen van aankopen vergroten!

// Op basis van cijfers

CRO wordt toegepast vanuit de cijfers vanuit jouw website! Meetbaar dus!

// Van bezoeker naar klant…

Websitebezoekers zijn leuk maar wat als die bezoekers uiteindelijk zonder iets te doen weer vertrekken? Conversieoptimalisatie (CRO) zorgt ervoor dat je meer rendement haalt uit jouw website of webshop.

Hoe we dit doen?
Door alle mogelijke obstakels in een website of webshop weg te nemen en het bezoekers zo gemakkelijk mogelijk te maken om een aanvraag of aankoop te doen. Vooraf is het belangrijk om inzicht te krijgen in zaken als; welke pagina’s worden er bezocht, waar haken bezoekers af, werkt de website of webshop naar behoren? Al deze zaken worden geanalyseerd om hierop vervolgens te anticiperen.

Meer rendement online? Afspraak maken!
Conversieoptimalisatie - Brand Improve Veenendaal

Stappenplan voor meer rendement uit uw website

1.

Analyse van huidige website of webshop. Met speciale software wordt gekeken hoe jouw website of webshop ervoor staat.

2.

Inzicht verkrijgen in de doelgroep is van essentieel belang voor het optimaliseren van een website of webshop!

3.

Welke keuzes hebben, maar vooral wil je dat bezoekers maken op de website. Aan de hand hiervan kan de usability van een website worden geoptimaliseerd.

4.

Testen, testen, testen! A/B testen zijn hiervoor zeer geschikt. Zo kan er worden bekeken of bepaalde aspecten werken of juist niet!

Conversieoptimalisatie - Brand Improve

// Testen met effectieve tools…

Testen is van essentieel belang voor conversieoptimalisatie. Hiervoor maken we gebruik van diverse tools welke op jouw website of webshop worden geïnstalleerd. Hiermee krijgen we vooraf duidelijke inzichten, en tijdens optimalisatie een duidelijke rapportage of aanpassingen wel of niet werken. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om met diverse tools de bezoekers een andere versie van een betaalpagina, homepagina of productpagina te laten zien om zo te kijken welke versie het beste werkt (A/B testen). Op basis van deze statistieken kunnen we meten en vervolgens besluiten om aanpassingen binnen een website of webshop uit te voeren. 

Direct conversieoptimalisatie inzetten?

Benieuwd wat conversieoptimalisatie
voor uw bedrijf kan doen?

We komen graag met je in contact en bekijken samen je huidige marketingactiviteiten of zetten nieuwe activiteiten op!

Wiltonstraat 40
3905KW Veenendaal

Vrijblijvend kennismaken?

We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om te bespreken hoe we jou kunnen helpen!

    Benieuwd wat conversieoptimalisatie
    voor uw bedrijf kan doen?

    We komen graag met je in contact en bekijken samen je huidige marketingactiviteiten of zetten nieuwe activiteiten op!

    Wiltonstraat 40
    3905KW Veenendaal

    Vrijblijvend kennismaken?

    We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om te bespreken hoe we jou kunnen helpen!